O Décimo Terceiro Mês

Lê a novela em Calaméo

Já está na rua o terceiro número da colecçom literária mais taberneira da Galiza, O Décimo Terceiro Mês de Raquel Miragaia, umha historia de amor tecida entre ardentes copos de vinho e jornais compracidos em que a narradora de Tardade explora a cadencia íntima dos meses a cair do calendário. 

Fiel à ideologia heterodoxa da tasca, o Lapis do Taberneiro, a colecçom de novelas breves impulsada polo Café Bar Trece, abre o seu catálogo à sua primeira novela reintegracionista, pois é bem sabido que na taberna fala-se com qualquer umha ortografia, e o vinho ao calor das páginas corre com igual fundamento. 

O relato de Raquel Miragaia suma-se assim ao Acantinado de Carlos Santiago e aos Trece Xogos de Mingolo Alborés, os dous primeiros números da colecçom que esperam já umha segunda ediçom depois do grande sucesso acadado. As tres novelas podem-se ler e descarregar na rede, no site de publicaçons Calaméo.

O Décimo Terceiro Mês será apresentada manhã, Quinta Feira 11 de Fevereiro, no Café Bar Trece, na Rua Santa Clara de Santiago D.C. por volta das 20:00h, contando com a participaçom da própria autora e de Carlos Santiago, em representaçom de Edicions do Trece, e mais com a intervençom especial de Ugia Pedreira e Fred Martins, que farám as honras musicais com um repertório decididamente tabernário, como a ocasiom reclama. 

Lá vos esperamos para acompanhar à Raquel na feliz jornada.

Advertisements

Etiquetas: , , ,

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s


%d bloggers like this: